TUNNA JOBBIGA NAGLAR?

Om du har som jag, tunna jobbiga naglar som bara skivar sig och går av så har jag nu testat lite nagelstärkande produkter som jag tänkte tipsa om.

Första produkten heter Micro Cell 3000.
Man lägger på det som ett vanligt nagellack, lägger ett lager varje dag och tar bort den tredje dagen och fortsätter så i 2-3 veckor.


Den andra produkten heter Second nail, från Isadora.
Denna produkt bildar som en extra nagel på din egen nagel och på så sätt får man starka tjocka naglar på sekunden. Innehåller många bra ämnen som är bra för våra egna naglar.


tredje och kanske den bästa i längden är nagelbandskräm.
Produkterna över fungerar väldigt bra men om man inte vill fuska sig till en bättre nagel så är nog det allra bästa en helt vanlig nagelbandskräm. Smörj in dina nagelband varje dag och massera längs nagelroten så kommer dina naglar växa ut starka och hårda, helt naturligt! Och jag lovar att det funkar om man har tålamod och verkligen gör det varje dag!

Lycka till!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0