PENSLAR & BORSTAR

Matilda har berättat lite om hur man sköter sina penslar och borstar även visat bilder på hennes samling! ;) Så jag fortsätter lite..
Idag tvättade jag mina penslar och la märket till att min foundation borste börjar ''fälla'' mer och mer hår. Det är skit viktigt att INTE låta shampoot/yes diskmedlet och vattnet rinna ner i borstens skaft. För då löser man upp limmet och då börjar dina penslar fälla. Jag har varit slarvig med min foundation borste, som jag trivs så bra med, och nu blev det såhär. Så nu är det dags att köpa en ny. Jag tänker köpa en pensel från Make up store, som min förra också var i från. Om det blir samma modell eller en ny har jag inte bestämt mig för än.

Den här har jag nu:



Någon utav de här ska jag byta till (större & minde variant):




/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0