ROMANTISKT

Vi håller just nu på med stil-analyser i skolan. Vi fick en uppgift att sätta ihop en romantisk outfit. Jag kom på att jag kunde visa lite outfits och plagg med inspiration från det romantiska. Take a look!


Inspiration från
Stina-Lee
Romantiska outfits kan enligt mig sättas ihop med både ljusa, mjuka och mörka fäger. På bild ett har stina på sig ljusa jeans, rosa blus, cardigan med volanger och en skarf. Färgerna är typiskt romantiska. Mjuka och ljusa. Volanger och blustyg gör att det ser väldigt sött och romantiskt ut också!
På bild två har stina en mönstrad klänning, skärp över midjan och spets kofta. Spets är ju sååå romantiskt. Det är nästan det första jag förknippar med just romantiskt. De naturliga fägerna, mönstren och sömmarna ger också ett romantiskt uttryck!



Inspiration BIKBOK
Modern romantisk outfit.


Inspiration H&M
Romantiska plagg.

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0